გაკვეთილის თემა | ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი | |
სწავლების საფეხური დაკლასი | საბაზო მეექვსე კლასი | |
ინტეგრირებული საგნები . მასწავლებლების სახელი და გვარი | ქართული ლიტერატურა და ისტორია ფატი ქამაშიძე, ბადრი კოჩალიძე | |
მოსწავლეთა რაოდენობა | ორი მოსწავლე | |
განსაკუთრებული მიდგომების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა | კლასში არ არიან განსაკუთრებული მიდგომის მქონე ბავშვები | |
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები საგნების მიხედვით | იყენებს ფაქტებს ციტატებს საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად .ისტორიული კვლევისას განსაზღვრავს ისტორიულ ფაქტებს საქართველოს მდგომარეობის შესახებ.მოჰყავს ფაქტები ერეკლე მეფის ბრძოლების შესახებ. განსაზღვრავს ლიტერატურულ და ისტორიულმოვლენებს,მათ შორის ურთიერთკავშირს. | |
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ინდიკატორები | ისტ–ის საშვალებით,ფოტოების,რუკების გამოყენებით ახდენსისტორიულ საკითხების ინტეგრაციას აკვირდება და სწავლობს ლოგიკურ გარემოს განსაზღვრავს არსებულ ისტორიულ პრობლემებს.იყენებს კვლევისათვის საჭირო მეთოდს. | |
თანმიმდევრობა /აქტივობა და დრო/ | დრო 15წუთი 1 აქტივობა 2 აქტივობა 3 აქტივობა მასწავლებლებს წინასწარ აქვთ გამზადებული ცხრილი ,რომლის შევსებაც მოუწევთ მოსწავლეებს,ამისათვის მოსწავლეებს ჰყოფს ორ ჯგუფად ჯგუფებს ევალებათ მოიძიონ გოგებაშვილის ერეკლე მეფის შესაბამისი მასალები. | |
შეფასება | ვამოწმებთ ჯგუფურ მუშაობის შეფასებას სადაც წარმოდგენილი იქნება პრეზენტაციები ,რუბრიკები და აქვეყნებე lemill.net-ზე მასალების განყოფილებაში და ამ გრაფაში უთითებენ მის ბმულს | |
საკლასო მენეჯმენტი საგანმანათლებლო რესურსები | მასწავლებლები გაკვეთილზე იყენებს ისიტს ამისათვის დამჭირდება ერთი კომპიუთერი რადგან კლასსი ორი მოსწავლეა |
Thursday, March 24, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment